به نام خدا. سلام دوستان. روزاتون بهاری و دلتون شاد ... دوس داشتید برای مطالب نظر هم بزارید.ممنون

گزارش کار فیزیک پایه 1 :: وب شخصی محمدرضا مهدیه

وب شخصی محمدرضا مهدیه

وب شخصی بنده برای ارتباط با دوستان عزیز و تبادل اطلاعات با همدیگه

وب شخصی محمدرضا مهدیه

وب شخصی بنده برای ارتباط با دوستان عزیز و تبادل اطلاعات با همدیگه

سلاااااااااام

ایشالا بشه یه سری مطلب جالب مالب بزاریم، حالا توی زمینه هایی که خودم بیشتر اطلاعات دارم
مثلا در مورد رشته ام که شیمیه

یا ورزش مورد علاقه ام

یا و یاهای دیگه ....

بایگانی

گزارش کار فیزیک پایه 1

پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۶:۰۴ ب.ظ

سلام 

براتون گزارشکارهای فیزیک پایه 1 رو گذاشتم 

امیدوارم مفید واقع بشه 

اگه هم جاییش مشکل داشت همین الان عذر میخوام

در ضمن برای اینکه مطالب رو درست و به حالت اصلی ببینید باید فونتهای "بسم الله الرحمن الرحیم " ، نستعلیق و فونت های محبوبی مثل هما، نازنین رو سیستم شما نصب باشد.
موفق و سربلند باشید

یاعلی


اندازه گیری
حجم: 367 کیلوبایت
توضیحات: اندازه گیری (docx)


اندازه گیری
حجم: 1.09 مگابایت
توضیحات: اندازه گیری(pdf)


فنر
حجم: 88 کیلوبایت
توضیحات: فنر(docx)


فنر
حجم: 777 کیلوبایت
توضیحات: فنر(pdf)


اصطکاک
حجم: 204 کیلوبایت
توضیحات: اصطکاک(docx)


اصطکاک
حجم: 965 کیلوبایت
توضیحات: اصطکاک(pdf)


تعادل جسم صلب
حجم: 269 کیلوبایت
توضیحات: تعادل جسم صلب(docx)


تعادل جسم صلب
حجم: 1.36 مگابایت
توضیحات: تعادل جسم صلب(pdf)


سقوط آزاد و حرکت پرتابی
حجم: 131 کیلوبایت
توضیحات: سقوط آزاد و حرکت پرتابی(docx)


سقوط آزاد و حرکت پرتابی
حجم: 1004 کیلوبایت
توضیحات: سقوط آزاد و حرکت پرتابی(pdf)


ماشین آتوود و قوانین حرکت
حجم: 174 کیلوبایت
توضیحات: ماشین آتوود و قوانین حرکت
(docx)


ماشین آتوود و قوانین حرکت
حجم: 699 کیلوبایت
توضیحات: ماشین آتوود و قوانین حرکت
(pdf)


آونگ ساده و مرکب
حجم: 106 کیلوبایت
توضیحات: آونگ ساده و مرکب
(docx)


آونگ ساده و مرکب
حجم: 1.12 مگابایت
توضیحات: آونگ ساده و مرکب
(pdf)


حرکت دورانی و لختی دورانی
حجم: 63.1 کیلوبایت
توضیحات: حرکت دورانی و لختی دورانی
(docx)


حرکت دورانی و لختی دورانی
حجم: 765 کیلوبایت
توضیحات: حرکت دورانی و لختی دورانی
(pdf)


کشش سطحی و قانون ارشمیدس
حجم: 165 کیلوبایت
توضیحات: کشش سطحی و قانون ارشمیدس
(docx)


کشش سطحی و قانون ارشمیدس
حجم: 1.1 مگابایت
توضیحات: کشش سطحی و قانون ارشمیدس
(pdf)


بقایای اندازه حرکت خطی
حجم: 76 کیلوبایت
توضیحات: بقایای اندازه حرکت خطی
(docx)


بقایای اندازه حرکت خطی
حجم: 851 کیلوبایت
توضیحات: بقایای اندازه حرکت خطی
(pdf)


آونگ کاتر
حجم: 63.4 کیلوبایت
توضیحات: آونگ کاتر
(docx)


آونگ کاتر
حجم: 678 کیلوبایت
توضیحات: آونگ کاتر
(pdf)


نظرات  (۴۱)

سلام ممنون از مطالبتون..........
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم
موفق باشید
  • محمدرضا صبوری
  • اقا دمت گرم .خیلی مفید بود
    پاسخ:
    خواهش میکنم عزیز
    موفق باشید
    سلام بازم ممنون از مطالبتون خیلی خیلی واسه من که مفیدبود
    پاسخ:
    سلام 
    خواهش میکنم 
    شکر که مفید بوده 

    موفق باشید
    یاعلی
    سلام ببخشید گزارش کار آزمایش آونگ بالستیکو ندارید؟
    پاسخ:
    سلام
    فقط همین آزمایش هایی که انجام دادیم هست 
    آونگ ساده -مرکب و کاتر
    یاعلی
    سلام بازم ممنون از مطالبتون.........ممنون از اینکه به سوالا هم جواب میدین.
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    موفق باشید
    یاعلی
    سلام امروز آخرین گزارش کارارو هم از سایتتون دانلود کردم ممنون تو این مدت خیلی کمکم کردید
    حتمآ اگه وقت کردم به قسمتای دیگه سایتتون سر میزنم امیدوار موفق باشید.............یا علی
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم

    موفق  باشید
    علی یارتون
    واقعا باید به خاطر این کارتون یه خسته نباشید جانانه بهتون گفت

    خسته نباششششییییین
    پاسخ:
    سلام 
    ممنون عزیز
    امیدوارم مفید بوده باشه
    یاعلی
    سلام
    ممنونم
    خیلی خیلی خوب بود
    پاسخ:
    سلام
    خداروشکر ;-)
    درپناه حق 
    یاعلی

    عالی بود ممنونم
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم عزیز
    یاعلی
    دستت درد نکنه ولی زباله کجا زبانه کجا؟؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    خیلی مخی دمت گرم.
    پاسخ:
    سلام 
    هوووم؟؟؟ :| 

    موفق باشی
    یاعلی
    حیف که آزمایشایی که من میخواستمو نداشت اما بازم ممنوووووووووووووووون
    پاسخ:
    شرمنده 
    موفق باشید
    یاعلی
    داداش خیلی مردی
    نجاتمون دادی
    پاسخ:
    سلام تقی جان 
    یعنی در این حد؟؟ :)
    موفق باشی
    یاعلی
    سلام تو که این همه زحمت کشیدی اینارو اوردی تو سایت یه بارکی قانون هوک با اون ازمایشای جا مونده رو هم میاوردی تا همش اینجا باشه مامخ اواره ی این سایتو اون سایت نشیم
    پاسخ:
    سلام
    میدونم دنبال گزارشکار گشتن چه قدر دردسر داره 
    بنده هم گزارشکارهایی که ارائه داده بودم رو داشتم 
    شرمنده اگه بعضیاش رو ندارم ، یا گزارشش با هم گروهیا بوده یا آزمایشش انجام نشده
    یاعلی
    میدونی چیه رفیق این ازمایشا دیگه عوض شده اگه بتونی اینا رو حذف کنی خیلی خوب میشه جاش این جدیدا رو بیاری
    پاسخ:
    حالا بودنش هم که بی فایده نیست
    شاید یه دانشگاهی هنوز همین ها رو آموزش بدند 
    موفق باشی
  • امیرمحمد
  •  خیلی عالی بود.
    خیلی به درد خورد .
                                                                                    مرسی!!!!
    پاسخ:
    خداروشکر
    خواهش می کنم
    یاعلی ع
    خیلی ازتون ممنونم
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    یاعلی
    very very goooooooooooog
    پاسخ:
    در این حد واقعا ... 
    موفقات باشی
    داداش عالیه.عالیییییییییییییییییییییییییی. اگه اینا نبود نمیدونستم باید چیکار کنم. خدا خیرت بده
    پاسخ:
    ممنون 
    خدا که هس :) نگرانی نداری که
    یاعلی

    سلاااااااااااااااااااام.ایشالاه تو زندگی خدا دلتو شاد کنه دلمو شاد کردی واقعا سورپرایز شدم

    ووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

    پاسخ:
    سلاااااااااااااااااام 
    خواهش میکنم 
    ایشالا :)
    بسیااااااااااااااااااااااااااااااااار عالی.اصلا شما بی نظیرید
    پاسخ:
    :)  خداروشکر خوب بوده براتون
    یاعلی
    داداشم دمت گرممممممم
    عالیییییی بود عالیییییییییییییییییی
    اجرت با خدا
    پاسخ:
    موفق باشید
    یاعلی
    آقادمت گرم خیلی عالی بود حال کردم
    پاسخ:
    :)))) چه خوب
    موفقات باشی
    یاعلی
    خیلی کمک کرده تا الان. سپاس فراوان.
    پاسخ:
    خداروشکر 
    یاعلی
    سلام
    اقا خدا واقعا خیرت بده
    کمک خیلی بزرگی بود
    واقعا تشکر
    اینقدر استفاده کردم که دلم نیومد بدون تشکر رفع زحمت کنم
    یا علی
    پاسخ:
    سلام
    خیلی خوشحالم که مفید بوده :)
    موفق باشی
    یاعلی

    خیلی ممنون 

    عالیه عالی

    نمیدونم چطور تشکر کنم

    پاسخ:
    خواهش میکنم
    قابلی نداشت
    موفق باشید
    یاعلی
    Kheyliiiiii ℳaℳnⓞⓞⓞŋaaaaaℳ

    پاسخ:
    خواهش میکنم
    یاعلی
    پس چرا گرماسنجی و قاونو بویل ماریوت رو نداره
    پاسخ:
    متاسفانه آزمایشات ما فقط همینا بود
    ببخشین گزارش کار نیروی جانب مرکز رو ندارین. 
    پاسخ:
    درود
    متاسفانه همه اش همیناست
    دانشگاهم سه چهار سالی هس تموم شده
    سلام لطفا فرمول های خطاگیری را هم بنویسید
    پاسخ:
    سلام
    توی راه حل ازشون استفاده شده
    سلام آزمایشا جواب ام داره؟
    پاسخ:
    سلام
    بله 
    خیلییییییی عالییییییه مرسییییییی خیلی عالییییی
    پاسخ:
    خواهش میکنم

    اقا مطالبتون عالیه ازتون ممنونم .گزارش کارهاتون خیلی خوب بود.متشکرم

    پاسخ:
    ممنون و خداروشکر مفید بود 
    خیلی گلی دمت گرم
    پاسخ:
    خواهش می کنم
  • سید یوسف سجادی
  • مطالب و گزارشکارها واقعا عالی و جمع و جور بود

    خیلی ممنون که برای این کار وقت گذاشتید

    پاسخ:
    امیدوارم که مفید فایده بوده باشه
    واقعا محشر بود نمیدونم چطوری از شما تشکر کنم
    انشالله خدا بهتون یه بچه بده در آینده بشه پروفسور
    پاسخ:
    ایشالله 😂
    مرسی از وبلاگ بی نظیرتون ،خیلی گشتم تا تونستم چنین وبی رو پیدا کنم کارتون حرف نداره موفق باشید.
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    ایشالله مفید بوده باشه 

    آقا دمت گرم تو این شرایط کرونایی خیلی به دردمون میخوره مشکل اینه اگه همه بچها ازینجا بفرسن عددا یکی میشه میفهمه

    پاسخ:
    خواهش میکنم 🙏
    خب ساده است، اعداد رو عوض کنید و یکمرتبه دیگه محاسبه کنید 🤗 😁

    سلام ببخشید بنده رو لینک میزنم نمیتونم دانلود کنم

    پاسخ:
    سلام
    تست کردم هنوز کار میده که

    سلام خیلی ممنونم بخاطر اشتراک گذاری مطالب مفیدتون. امیدوارم همیشه  سلامت و خوشحال باشید. راجع نتیجه گیری آزمایش ماشین آتوود .. میشه بگید چه نتیجه ای گرفتید😁

    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم 🌸
    مربوط به 10 سال پیشه، شما حرف از دیروز بزنید 

    گذر عمر عجب میگذرد

    پاسخ:
    واقعا 😔
    چقدر زود پیر میشیم

    سلام وقتتون بخیر

    ببخشید این گزارش ها لینکش خرابه ، میشه چک کنید.

    با تشکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی